Do funkce CEO Štěpán Dlouhý, který po více než 3 letech vystřídal Zuzanu Melicharovou. Hlavním cílem nového ředitele, který před nástupem do PMG působil dlouhých 11 let ve společnosti Stance Communications, je akvizice nových titulů a rozvoj digitálních kanálů. Intenzivně se také chce věnovat tvorbě a obsahu komunikačních strategií.
Nového manažera se dočkala i pozice Head of Digital, obsadil ji Robin Kavalír, který v minulosti působil v mediálních společnostech Burda International CZ a Economia. Robin do PMG přišel s jasnou vizí dlouhodobé digitální strategie s tím, že chce inovovat stávající produkty a pracovat na rozvoji digitálních řešení, jež jsou logickým vyústěním směrů, kterým se PMG vydává.
Změnu, kterou již mohli naši klienti zaznamenat, je rozšíření portfolia o magazín Art Antiques, který má již dvacetiletou tradici a jako jediné periodikum v Čechách se systematicky věnuje trhu s uměním. Akvizici titulu, jehož první číslo vychází pod křídly PMG v září, ideálně doplňuje vydavatelské portfolio a stávajícím klientům nabízí prémiový magazín o umění.
A jaké jsou plány, které PMG čekají do konce roku? Estate Awards, nejnovější počin časopisu Estate, který je dlouhodobým leadrem na trhu v segmentu developerských a real estate časopisů. Soutěž, jejíž cílem je poukázat na výjimečné developerské projekty v České republice a ocenit ty nejzajímavější a nejkvalitnější z nich, vyvrcholí v rámci slavnostního večera v prosinci, kdy budou vyhlášeny 3 nejlepší projekty v každé kategorii.