kliknutím aktivujete zoom
načítám...
Nenašli jsme žádné výsledky
otevřená mapa
Pohled Cestovní mapa Družice Hybridní Terén Moje lokace Celá obrazovka Předch další

0 Kč - 50 000 000 Kč

Další možnosti vyhledávání

0 Kč - 100 000 Kč

Další možnosti vyhledávání
Našli jsme 0 Výsledek. Zobrazit výsledky

Estate.cz » Premium Brno » OKNOSERVIS: S výhledem do budoucna

OKNOSERVIS: S výhledem do budoucna

Zdroj/foto: Archiv
Brněnská společnost OKNOSERVIS je zavedenou společností v oblasti výroby, prodeje a instalací plastových oken, hliníkových oken a dveří, lehkých obvodových plášťů a protipožárních dveří. Za 21 let působení na trhu zrealizovala tisíce zakázek, pro obdobný počet spokojených zákazníků. O nástrahách a výzvách tohoto specifického byznysu jsme si povídali s jednatelem společnosti Martinem Šauerem.

Můžete popsat svoji základní filosofii? Jaké hodnoty a přístup vaši společnost reprezentují?

Nabízíme kompletní služby spojené s instalací oken a dveří „na klíč‟, včetně dodávky bohatého sortimentu příslušenství. Všechny materiály, výsledné výrobky a procesy ve firmě jsou řádně certifikovány, řídí se patřičnými normami a podléhají přísné kontrole. Tyto kompletní služby nabízíme nejen pro Brno a jižní Moravu, ale v rámci celé ČR.

V čem se nabídka OKNOSERVISU liší od ostatních na trhu?

Orientujeme se především na kvalitu finálního výrobku. Vyrábíme z nejkvalitnějších PVC a AL materiálů. Dále si zakládáme na osobnímu přístupu ke každému zákazníkovi bez ohledu na velikost zakázky.

Zdroj/foto: Archiv

Můžete prozradit výši obratu za 2020?

Obrat 2020 není tajemstvím, výsledky dle zákona zveřejňujeme na obchodním rejstříku – tedy včetně výrobní divize cca 150 milionů korun ve stavebnictví, ale v průmyslu obecně, momentálně zažíváme období nedostatku surovin či komponent, přestože poptávka je mimořádná.

Pociťujete i vy tento negativní trend?

Ano, tento problém na trhu opravdu vnímáme. Naštěstí naši dodavatelé výrobních komponentů jsou z kategorie špičkových světových společností, takže je nedostatek zboží eliminován jejich dostatečnými skladovými zásobami. Bohužel to neplatí o cenách, ty bohužel stále rostou.

Zdroj/foto: Archiv

Dalším příznakem naší doby je nedostatek kvalifikovaných a kvalitních zaměstnanců, jak jste na tom z tohoto pohledu ve vaší firmě? Jak tyto problémy řešíte?

Snažíme se hledat zaměstnance nejenom po vlastní ose, ale i přes renomovanou personální agenturu.

Nabízíte pouze plastová a hliníková okna – proč ne třeba dřevěná, která mají taky svou cílovou skupinu i místo na trhu?

Nemám vůbec nic proti dřevěným oknům, mají své pevné místo na trhu a svoji klientelu. Bohudík máme dostatek zakázek v segmentu PVC i AL výrobků, takže investovat do výroby dřevěných oken určitě nebudeme.

Zdroj/foto: Archiv

Společnost je na trhu přes dvacet let – za tu dobu se výrazně změnily technologie. Změnily se i nároky zákazníků?

Ano, nároky zákazníků jsou vyšší a stále se stupňují. A je to takto správně, nutí nás to neustále se zlepšovat po všech stránkách. Společnost OKNOSERVIS se orientuje pouze na finálního zákazníka, a to jak na rodinné domkaře, tak i na stavební firmy a developery. Poměr je 60/40 ve prospěch stavebních firem a developerů

Jste firma sídlící v Brně, nicméně s působností a zakázkami po celé republice. Má Brno, potažmo jižní Morava, svoje specifika, pokud jde o podnikatelské prostředí či zákazníky?

Bohužel ano, ale dle mého názoru pro nás spíše ty negativní. Je zde nejvyšší koncentrace firem působících v našem oboru, takže je docela obtížné uspět v tak velké konkurenci. Také je bohužel hlavním kritériem zákazníka při výběru dodavatele oken pouze cena, bez ohledu na kvalitu použitých materiálů při výrobě oken a dveří. Bohužel jak se říká, okna nemají image, proto je zákazník vnímá optikou „okno jako okno“, vezmu tedy to nejlevnější… Zvláštní přitom je, že okna zákazník kupuje na celý život – určitě se tedy vyplatí investovat více do kvality.

Zdroj/foto: Archiv

Máte za sebou přes dvacet let na trhu – dokážete odhadnout, nebo spíše popsat přání, kde byste se chtěli vidět za dalších deset let?

Rád bych dále budoval na stávajících pevných základech kvalitní a na zákazníka orientovanou společnost. Je potřeba poskytovat vysoce kvalitní služby a servis pro každého klienta, bez ohledu, zda si přijde koupit jedno okno babička, nebo si objedná tisíc oken developer pro bytový komplex.

Autor: redakce Estate.cz

(Visited 6 times, 1 visits today)

Líbil se vám článek? Podělte se o něj se svými přáteli:

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on linkedin

Čtěte také

© 2021 All rights reserved​

Made by RomanJelinek.cz | full servisová marktingová agentura

Porovnejte nabídky