kliknutím aktivujete zoom
načítám...
Nenašli jsme žádné výsledky
otevřená mapa
Pohled Cestovní mapa Družice Hybridní Terén Moje lokace Celá obrazovka Předch další

0 Kč - 50 000 000 Kč

Další možnosti vyhledávání

0 Kč - 100 000 Kč

Další možnosti vyhledávání
Našli jsme 0 Výsledek. Zobrazit výsledky

Estate.cz » ARCHITECT+ » Edra a Team7: Decoland představuje dva monobrandové showroomy

Edra a Team7: Decoland představuje dva monobrandové showroomy

Zdroj/foto: Archiv
Značka DECOLAND, která zastupuje mnoho ikonických výrobců nábytku či dalšího interiérového vybavení, otevřela v pražském Karlíně dva nové monobrandové showroomy Edra a Team7. Při této příležitosti jsme si popovídali s jedním z jednatelů společnosti, Miloslavem Kolaříkem.

V čem je Decoland jiný než značky, které se zabývají podobným sortimentem služeb a zboží?

Decoland musí být jiný, pokud chce přežít další desetiletí. Stavíme na lidech. „Hardware“ si koupíte kdekoliv. Ale „software“, který na „hardwaru“ běží, je to, co nás odlišuje od ostatních. Myslím, že se nám v posledních letech daří nacházet správné lidi a stavět značku na nich. Učíme je, aby dokázali udělat vše pro to, aby se naši klienti těšili domů. Nezanedbáváme ani spolupráci s architekty – vždy je na výsledku interiéru poznat, že se postupovalo koncepčně.

Jak si vybíráte značky, se kterými spolupracujete?

Naše základní portfolio tvoří přes třicet značek. Cítíme však potřebu hledat nové značky z nejvyššího segmentu, protože naším cílem je, co nejvíce se posunout od masové spotřeby. Mnoho známých značek je již na našem trhu etablovaných, takže hledání dalších kvalitních značek si žádá čas a energii. Hledáme navíc absolutní výjimečnost, nejen schopnost hrát v extralize. Naše značky musí být rozdílové, a to ať už se jedná o vyšší střední segment, anebo o prémiový segment. U rakouské značky Team7 jsme měli štěstí, sedli jsme si na první dobrou. Nábytek a kuchyně z masivního dřeva z jejich dílny je úchvatný. Stejně tomu tak je u Edry. Zahájili jsme spolupráci před osmi lety a nyní nastal čas, kdy jsme si řekli, že Edra si zaslouží svůj vlastní prostor. Pohovky od Edry jsou svou individuální genialitou, zpracováním a použitými technologiemi zcela jinde i mezi jinými prémiovými hráči. Osm let se může zdát hodně, ale chtěl bych zdůraznit, že na malém českém trhu kráčíme vlastní, opatrnou cestou, snažíme se dělat věci a poctivě. Nemáme úvěry, vše financujeme z vlastních zdrojů.

Zdroj/foto: Archiv

Říkal jste, že stavíte na lidech. Jakou specifickou vlastnost u nich hledáte? Čím se liší ti, co projdou vaším výběrem, od těch neúspěšných?

Práce je u nás hodně a platí zcela jednoduché pravidlo: kdo mi řekne, že toto není jeho práce, končí. Pomoc při zařizování interiérů ale není řízení atomové elektrárny. Kreativita je ale klíčová, je potřeba znát sortiment a umět snoubit barvy a povrchy. Je pro nás důležité, aby uměli jednat s lidmi a byli součástí týmu. U kreativců to bývá často složité, protože mají svoji vizi a je pro ně těžké ji, byť pod tíhou argumentů, změnit. Snažíme se tedy sestavit tým, kde se jeden učí od druhého.

Kde je tedy hledáte?

Nejčastěji přes známé, reference. Občas se někdo ozve, že chce u nás pracovat. Když je nejhůře, inzerujeme přes platformu Jobs, anebo nám pomáhá „headhunter“. Bylo by super hledat talenty už na školách, ale na to jsem si bohužel zatím nenašel čas.

Spolupracujete také s českými nebo slovenskými značkami?

Doplňkově pro nás české a slovenské značky dávají smysl, uvědomujeme si, že je tu mnoho firem s dlouholetou tradicí a vysokou kvalitou. Mám však dojem, že jsou vidět všude, což je pochopitelně dáno malým trhem. My potom postrádáme exkluzivitu, která je pro naši značku klíčová, tudíž hledáme spíše v zahraničí.

V čem je Decoland jiný než značky, které se zabývají podobným sortimentem služeb a zboží?

Decoland musí být jiný, pokud chce přežít další desetiletí. Stavíme na lidech. „Hardware“ si koupíte kdekoliv. Ale „software“, který na „hardwaru“ běží, je to, co nás odlišuje od ostatních. Myslím, že se nám v posledních letech daří nacházet správné lidi a stavět značku na nich. Učíme je, aby dokázali udělat vše pro to, aby se naši klienti těšili domů. Nezanedbáváme ani spolupráci s architekty – vždy je na výsledku interiéru poznat, že se postupovalo koncepčně.

Jak si vybíráte značky, se kterými spolupracujete?

Naše základní portfolio tvoří přes třicet značek. Cítíme však potřebu hledat nové značky z nejvyššího segmentu, protože naším cílem je, co nejvíce se posunout od masové spotřeby. Mnoho známých značek je již na našem trhu etablovaných, takže hledání dalších kvalitních značek si žádá čas a energii. Hledáme navíc absolutní výjimečnost, nejen schopnost hrát v extralize. Naše značky musí být rozdílové, a to ať už se jedná o vyšší střední segment, anebo o prémiový segment. U rakouské značky Team7 jsme měli štěstí, sedli jsme si na první dobrou. Nábytek a kuchyně z masivního dřeva z jejich dílny je úchvatný. Stejně tomu tak je u Edry. Zahájili jsme spolupráci před osmi lety a nyní nastal čas, kdy jsme si řekli, že Edra si zaslouží svůj vlastní prostor. Pohovky od Edry jsou svou individuální genialitou, zpracováním a použitými technologiemi zcela jinde i mezi jinými prémiovými hráči. Osm let se může zdát hodně, ale chtěl bych zdůraznit, že na malém českém trhu kráčíme vlastní, opatrnou cestou, snažíme se dělat věci a poctivě. Nemáme úvěry, vše financujeme z vlastních zdrojů.

Zdroj/foto: Archiv

Říkal jste, že stavíte na lidech. Jakou specifickou vlastnost u nich hledáte? Čím se liší ti, co projdou vaším výběrem, od těch neúspěšných?

Práce je u nás hodně a platí zcela jednoduché pravidlo: kdo mi řekne, že toto není jeho práce, končí. Pomoc při zařizování interiérů ale není řízení atomové elektrárny. Kreativita je ale klíčová, je potřeba znát sortiment a umět snoubit barvy a povrchy. Je pro nás důležité, aby uměli jednat s lidmi a byli součástí týmu. U kreativců to bývá často složité, protože mají svoji vizi a je pro ně těžké ji, byť pod tíhou argumentů, změnit. Snažíme se tedy sestavit tým, kde se jeden učí od druhého.

Kde je tedy hledáte?

Nejčastěji přes známé, reference. Občas se někdo ozve, že chce u nás pracovat. Když je nejhůře, inzerujeme přes platformu Jobs, anebo nám pomáhá „headhunter“. Bylo by super hledat talenty už na školách, ale na to jsem si bohužel zatím nenašel čas.

Spolupracujete také s českými nebo slovenskými značkami?

Doplňkově pro nás české a slovenské značky dávají smysl, uvědomujeme si, že je tu mnoho firem s dlouholetou tradicí a vysokou kvalitou. Mám však dojem, že jsou vidět všude, což je pochopitelně dáno malým trhem. My potom postrádáme exkluzivitu, která je pro naši značku klíčová, tudíž hledáme spíše v zahraničí.

Zdroj/foto: Archiv

Zlepšuje se vkus českého zákazníka v oblasti interiérového designu?

Pociťuji zlepšení. Je ale potřeba, aby nastala stejná reforma jako v gastronomii, aby měl koncový zákazník zájem o kvalitní interiérový design stejně, jako o kvalitní gurmánský zážitek. Bydlení a kvalita nábytku stále není pro mnoho lidí prioritou. S vkusem se ale člověk nenarodí, ten se tříbí. Například v Itálii má silný vliv kultura a hodnotové prostředí, ve kterém je estetika na předních pozicích. To pak na člověka zákonitě silně působí. U nás takový vliv chybí, a proto pro Italy máme pořád nálepku „ti z východní Evropy“. My se tomu poměrně neúčinně bráníme geografickými argumenty, ale dokud se neposuneme, můžeme si říkat, co chceme…

Kdo je vaším primárním partnerem? Na koho se nejraději obracíte? Je to koncový zákazník, nebo interiérový architekt?

Je to tak napůl. Pravdou ale je, že když se do realizace zapojí interiérový designér, spolupráce je pro nás jednodušší. Rychle nás dokáže pochopit a má velký vliv na zákazníka, tudíž si dokáže mnohé prosadit. Všichni chtějí co nejvíce „muziky“ za co nejméně peněz. Architekti většinou umí případné vyšší náklady v zájmu udržení celkového konceptu obhájit lépe a bez nechtěného komerčního tlaku, který se naopak může objevit u obchodníků.

Mnoho vašich konkurentů pracuje s provizemi pro architekty. Je to podle vás správné?

Je to určitý mezistupeň. Myslím, že pro zákazníka by bylo lepší, aby byl jeho architekt nezávislý. To ale znamená, že musí jeho úsilí umět ocenit. Nicméně pracuje se tak po celém světě, a tak s tím pracujeme i my. Bohužel u nás si lidé obecně neváží kreativity a know how, které často nejsou u architekta či designéra doceněny. V tomto směru je důležité, aby nastala určitá společenská změna. Architekt je pro nás všechny velmi důležitý – dává věcem řád a osobitou tvář současně. V Decolandu jsou architekti a interiéroví designéři vítáni. Přivedou zákazníka, kterého bychom jinak museli shánět marketingem. A marketing nás stojí pět procent, proto si zaslouží adekvátní provizi.

Co si slibujete od nového showroomu Team 7 a Edry v Karlíně?

Nábytkář je tak trochu smolař. Potřebuje rozsáhlou plochu, navíc nejvyšší segment by měl být na dobré adrese, a ty jsou drahé. Ale myslíme si, že Teamu 7 i Edře lokalita Karlína velmi sluší. V Karlíně to bublá, vše tady roste díky energii nového. Showroomy jsme „vymazlili“ tak, abychom vytáhli DNA obou značek. A věřte mi, nebylo snadné skloubit rakouskou strohost s toskánskou hravostí. Myslíme si ale, že se nám to podařilo a že se bude u nás vašim čtenářům líbit a budou za námi často chodit. 

Autor: Redakce Estate.cz

(Visited 4 times, 1 visits today)

Líbil se vám článek? Podělte se o něj se svými přáteli:

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on linkedin

Čtěte také

© 2021 All rights reserved​

Made by RomanJelinek.cz | full servisová marktingová agentura

Porovnejte nabídky