„Víme, že každá společnost má vlastní individuální a profesionální prezentaci. ISH digital dává všem společnostem a všem zájemcům příležitost setkat se nezávisle na státních hranicích a navázat tak nové kontakty – takovou příležitost nenajdete nikde jinde,“ říká Wolfgang Marzin, prezident a generální ředitel Messe Frankfurt.
Vystavovatelé i návštěvníci budou mít na digitální platformě možnost využít několika funkcí, které společnost Messe Frankfurt vytvořila pro své hybridní nebo čistě digitální veletrhy. Produktové prezentace, funkce chatu a videohovorů ke komunikaci se zákazníky i inteligentní navazování obchodních kontaktů podporované umělou inteligencí. To vše je pro účastníky připraveno, aby mohl veletrh proběhnout stejně jako vždy a všichni z něj měli prospěch. Ať už při hledání nových kontaktů, nebo při schůzkách se stálými zákazníky. Veletrh myslí i na startupy, kterým nabídne speciální balíček pro jejich účast.
Kromě toho nabídne ISH i svůj tradiční doprovodný program, který bude možné sledovat v živých přenosech. Jeho vybrané části budou také k dispozici na záznamu. Jedním z klíčových témat veletrhu bude Green deal, o němž se bude diskutovat v energetické sekci ISH digital 2021. Budou zde ukázána také řešení a systémy vytápění, které rozhodujícím způsobem přispívají k dosažení cílů v oblasti ochrany klimatu. A v tomto rámci se bude ISH Technology and Energy Forum podrobně zabývat současnými politickými trendy na trhu s vytápěním.
Wolfgang Marzin, prezident a generální ředitel Messe Frankfurt, říká: „V posledních týdnech jsme velmi tvrdě pracovali na tom, aby se ISH 2021 stalo hlavní platformou pro obchod a šíření znalostí v oboru. Pokud není možné uspořádat fyzickou událost ve Frankfurtu, jednoduše přeneseme ISH k lidem domů a zaměříme se na to, co umíme nejlépe: spojit poptávku a nabídku, zprostředkovat znalosti, generovat nové impulzy a řešení.“
Velký význam bude také kladen na ventilační a klimatizační zařízení, kterému se dostává stále více pozornosti v souvislosti s pandemií Covid-19. Právě tyto technologie mohou pomoct snížit koncentraci koronavirových aerosolů větráním vzduchu, čímž se snižuje riziko infekce.
Vodní sekce se tematicky zaměří na hygienu pitné vody a trend hygieny v koupelně. Hygiena koupelen je citlivým tématem kdykoli, zejména však během pandemie. S rozšířením koronaviru po celém světě se pozornost natolik přesunula na čistotu koupelen, že hygienické kvality sanitačních produktů jsou nyní tématem velmi důležitým nejen pro spotřebitele, kteří chtějí modernizovat své domy, ale také pro architekty a projektanty pracující na veřejných budovách. Předmět je zajímavý z několika různých hledisek: hygienické vlastnosti sanitačních produktů jsou důležité nejen z hlediska zdravotní péče, ale také pro jejich dopaduna požadavky plánování a ohledu na udržitelnost.
Dnes má hygiena mnohem větší význam také ve veřejných prostorách. Například pohostinství musí vyvinout nové hygienické koncepty. Mnoho hygienických zařízení pro kanceláře, místa konání akcí a veřejných prostorů musí být upraveno a přestavěno tak, aby splňovalo vyšší hygienické požadavky. I v takových případech nabízí sanitační průmysl řadu řešení.
V souvislosti hygieny s pandemií budou mít bezdotykové produkty v budoucnu klíčovou roli. Tato technologie je dobře vyvinutá a může pomoci splnit vyšší hygienické standardy potřebné k zvládnutí pandemie. Navíc moderní bezdotykové armatury vypadají velmi podobně jako běžné modely a díky rostoucí miniaturizaci technologie senzorů lze armatury navrhnout tak, aby odpovídaly architektonickému prostředí.
Mnoho funkcí nabízených moderními armaturami, jako je doba toku vody, citlivost senzoru a automatické proplachování z hygienických důvodů, lze také nastavit a upravit pomocí smartphonu nebo tabletu. Časy čištění, intervaly proplachování, dobu proplachování atd. lze přirozeně nastavit podle individuálních potřeb. A příslušenství může být napájeno ze sítě nebo z baterie. Ve druhém případě nízkoenergetická elektronika zajišťuje dlouhou životnost bez výměny baterie.
Zajímavá bude také akce Pop up my bathroom, která se věnuje dlouhodobým trendům v designu koupelen. Tři trendy, které budou mít v nadcházejících letech trvalý vliv na design a konstrukci koupelen, představí právě na veletrhu ISH. Jsou to „Smart Bathroom“, „Green Bathroom“ a „Living Bathroom“.
Podrobné informace o ISH digital najdete na www.ish.messefrankfurt.com.